Πως επιδρά η διαφήμιση στο Internet και πόσο επηρεάζει (αν επηρεάζει).
Είναι καινούριο δεδομένο και οι μετρήσεις δείχνουν αποτελέσματα που μοιάζουν με τη πληροφόρηση περισσότερο από ότι με τη διαφήμιση που έχουμε συνηθίσει ως τώρα από άλλα μέσα όπως τηλεόραση περιοδικά εφημερίδες ραδιόφωνο κλπ.
Αν προσθέσουμε τη κατακόρυφη άνοδο στη χρίση ολών των διαθέσιμων εφαρμογών επικοινωνίας που παρέχονται αυτή τη στιγμή στους χρήστες ,τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά για την ανάπτυξη περισσότερων ιδεών στη διάθεση των ανθρώπων που ασχολούνται με τη διαφήμιση, γενικότερα ηλεκτρονικό και έντυπο τρόπο, που και σε αυτήν τη περίπτωση οφείλεται στη χρίση των υπολογιστών και του Internet γενικότερα αλλά και σε μερικές περιπτώσεις ειδικότερα. Μεγάλο ρόλο παίζει το κομμάτι της προσέγγισης των καταναλωτών με το τρόπο που αυτό επιδρά στη προβολή των συγκεκριμένων διαφημίσεων, δηλαδή στην ουσία το κοινό που συμμετέχει στη διαμόρφωση των υπηρεσιών που παρέχονται και στη πληροφορία που προβάλλεται διαλέγει πλέων τη διαφήμιση στην ουσία ελέγχει τη διαδικασία και συμμετέχει κανονικά . Ποτέ άλλοτε δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο σε άλλα μέσα προβολής . Τώρα ξεκινάει μια νέα εποχή στο τομέα πωλήσεων και η ανοδική πορεία δείχνει ότι είναι ακόμα πολύ νωρίς να βγάλει συμπεράσματα εκ του ασφαλούς . Η μέχρι τώρα πορεία δείχνει και τις κατευθύνσεις που μπορεί να έχει μια τέτοια προσπάθεια Το οικονομικό μέρος του πράγματος είναι αρκετά ευέλικτο και προσαρμόζεται ανάλογα με τα αποτελέσματα που έχουμε από τις μετρήσεις τη χρίση και το προφίλ των χριστών που θέλουμε να προσεγγίσουμε. Οι ρυθμίσεις που γίνονται συμβάλουν στη καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου των διαφημίσεων και τα αποτελέσματα που έχουμε είναι τέτοια που επιτρέπουν να παράγουμε περισσότερα χρήσιμα προϊόντα στο καταναλωτικό κοινό.Αυτό οφείλεται ακριβώς στην αμεσότητα που παρέχεται από το μέσο η αλληλεπίδραση που μπορούμε να έχουμε επηρεάζει με θετικό τρόπο την καλύτερη εξυπηρέτηση και για τις 2 πλευρές . Ο διαφημιστής έχει αρκετή δουλειά να κάνει αλλά τα εργαλεία που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμα επιτρέπουν τη πρόβλεψη της απόδοσης το κόστος αλλά και την εντύπωση που αφήνουν τα προϊόντα που διαφημίζονται στο Ίντερνετ.
Είναι καινούριο δεδομένο και οι μετρήσεις δείχνουν αποτελέσματα που μοιάζουν με τη πληροφόρηση περισσότερο από ότι με τη διαφήμιση που έχουμε συνηθίσει ως τώρα από άλλα μέσα όπως τηλεόραση περιοδικά εφημερίδες ραδιόφωνο κλπ.
Αν προσθέσουμε τη κατακόρυφη άνοδο στη χρίση ολών των διαθέσιμων εφαρμογών επικοινωνίας που παρέχονται αυτή τη στιγμή στους χρήστες ,τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά για την ανάπτυξη περισσότερων ιδεών στη διάθεση των ανθρώπων που ασχολούνται με τη διαφήμιση, γενικότερα ηλεκτρονικό και έντυπο τρόπο, που και σε αυτήν τη περίπτωση οφείλεται στη χρίση των υπολογιστών και του Internet γενικότερα αλλά και σε μερικές περιπτώσεις ειδικότερα. Μεγάλο ρόλο παίζει το κομμάτι της προσέγγισης των καταναλωτών με το τρόπο που αυτό επιδρά στη προβολή των συγκεκριμένων διαφημίσεων, δηλαδή στην ουσία το κοινό που συμμετέχει στη διαμόρφωση των υπηρεσιών που παρέχονται και στη πληροφορία που προβάλλεται διαλέγει πλέων τη διαφήμιση στην ουσία ελέγχει τη διαδικασία και συμμετέχει κανονικά . Ποτέ άλλοτε δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο σε άλλα μέσα προβολής . Τώρα ξεκινάει μια νέα εποχή στο τομέα πωλήσεων και η ανοδική πορεία δείχνει ότι είναι ακόμα πολύ νωρίς να βγάλει συμπεράσματα εκ του ασφαλούς . Η μέχρι τώρα πορεία δείχνει και τις κατευθύνσεις που μπορεί να έχει μια τέτοια προσπάθεια Το οικονομικό μέρος του πράγματος είναι αρκετά ευέλικτο και προσαρμόζεται ανάλογα με τα αποτελέσματα που έχουμε από τις μετρήσεις τη χρίση και το προφίλ των χριστών που θέλουμε να προσεγγίσουμε. Οι ρυθμίσεις που γίνονται συμβάλουν στη καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου των διαφημίσεων και τα αποτελέσματα που έχουμε είναι τέτοια που επιτρέπουν να παράγουμε περισσότερα χρήσιμα προϊόντα στο καταναλωτικό κοινό.Αυτό οφείλεται ακριβώς στην αμεσότητα που παρέχεται από το μέσο η αλληλεπίδραση που μπορούμε να έχουμε επηρεάζει με θετικό τρόπο την καλύτερη εξυπηρέτηση και για τις 2 πλευρές . Ο διαφημιστής έχει αρκετή δουλειά να κάνει αλλά τα εργαλεία που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμα επιτρέπουν τη πρόβλεψη της απόδοσης το κόστος αλλά και την εντύπωση που αφήνουν τα προϊόντα που διαφημίζονται στο Ίντερνετ.