Αφορμή για το άρθρο είναι η χρίση των διαφορετικών τελικών διακριτικών στο domain που χρησιμοποιούμε για να προσδιορίσουμε το τομέα που δραστηριοποιούμαστε στο Internet όνομα χώρου ή περιοχής. Οι περισσότερες ιστοσελίδες Content Managment System εν συντομία (CMS) όπως Wordpress, Drupal, Joomla,NopCommerce κλπ. χρησιμοποιούν προ φορτωμένα πρόσθετα. Αυτό διευκολύνει τη ρύθμιση της αποστολής και τους διαφορετικούς φορολογικούς συντελεστές χρησιμοποιώντας γεοποντισμό με αποτέλεσμα η ενημέρωση να γίνεται αυτόματα.
Αυτό ονομάζεται στα αγγλικά DNS. Domain name system. Και προσδιορίζεται από τα παρακάτω διακριτικά: gr,eu*,it,co,org,info,club κλπ.
Το πιο κοινό και περισσότερο διαδεδομένο είναι το com. Θεωρείται από μόνο του διεθνή και καθαρά ενημερωτικό και εμπορικό. Βέβαια θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι προσδιορίζει τη περιοχή των ΗΠΑ και πολλοί το χρησιμοποιούν για αυτό το σκοπό. Αν θέλουμε να καταχωρίσουμε όνομα που να προσδιορίζει το τόπο που ασκούμε τη δραστηριότητα μας επιλέγουμε το διακριτικό της περιοχής που κατοικούμε. Κανένα από τα παραπάνω δεν εμποδίζει την εμφάνιση της ιστοσελίδας σας και σε άλλες περιοχές εκτός τομέα και ανάλογα το περιεχόμενο και την εφαρμογή μπορείτε να αποκτήσετε επισκέπτες και από άλλες χώρες. Το κόστος είναι σχεδόν το ίδιο για όλα τα διακριτικά με πολύ μικρές διαφορές. Μπορείτε να κατοχυρώσετε ένα Domain name και χωρίς ιστοσελίδα και να το ανανεώνεται κάθε 1 ή 2 χρόνια. Μπορείτε να κατοχυρώσετε μεχρι και 12 χρόνια συνεχόμενα αυτό είναι το όριο που επιτρέπεται. Αν έχετε λοιπόν e-shop με τελικό διακριτικό eu αυτομάτως σημαίνει ότι δραστηριοποιείστε στην Ευρώπη και εξυπηρετείτε όλες τις χώρες τις ευρωπαϊκής ένωσης αυτό έχει και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Το πλεονέκτημα είναι ότι η ιστοσελίδα σας έχει περισσότερες επισκέψεις το μειονέκτημα είναι ότι εμφανίζεστε και σε αποτελέσματα αναζήτησης άσχετα με το περιεχόμενο της ιστοσελίδα σας.